Wednesday, September 2, 2009

Burton Leather Bracelet

and XO on par el Taraji .....

..... then in Vicenza dialect means "up and down from the bank." In fact, tonight I went running along the bank of Bacchiglione, the river that passes through Vicenza, and that comes very close to my house in the area called "Forest" where are the springs and where is the aqueduct that serves a large Part of Padua.
so I found running along a dirt road that at first glance senbrava not particularly challenging but, thanks la temperatura ancora alta, 28°C e un'umidità "pesante" mi stressato non poco. In più, mi sono trovato la parte finale dell'argine ricoperta da erba appena sfalciata il che non mi ha di certo permesso una corsa agevole......
A parte questi inconvenienti, correre in questa zona è veramente bello, con i i ruscelli che pian piano si trasformano in fiume, attraversando zone di vegetazione "boschiva".
LA prima parte di argine sbuca praticamente in piazza a Vivaro, dove ho approffittato di una fontanella provvidenziale. Sono ripartito rinfrancato dirigendomi verso Villa Da Porto (Palladiana) e quindi ritornando a casa affaticato........c'è poco da dire: normalmente non soffro il caldo, ma correndo lo patisco parecchio !

In total I ran 11.23 miles, average pace of 5:19 min / km Average HR 155bpm (171bpm Max HR).




Hello and see you soon!

0 comments:

Post a Comment